søndag den 16. februar 2014

Vinterferie og fødselsdag

Hej allesammen!

Så er vinterferien snart ovre, og det hele begynder igen i morgen ;-) Jeg er blevet kaldt på arbejde i morgen, men først kl. 13.10 - så jeg skal ikke tidligt op! Eller jo lidt skal jeg, da jeg skal ned og træne kl. 9 med min søde veninde, Sille!
Jeg har haft en rigtig god ferie i selskab med min far, mor og Olle! Det har været smadder hyggeligt, og meget afslappende :-) I går var jeg til fødselsdag hos Olivers familie, hans mormor havde nemlig fødselsdag. Det var rigtigt hyggeligt, og vi fik drukket en masse god vin ;-) Hæhæ. Det er jo altid godt :-) Efter festen tog Sarah, Emil, Oliver og jeg hjem til Oliver. Jeg var SÅ træt, så vi gik direkte i seng.. Der gik dog ikke mange minutter før, at jeg lige sprang op ad sengen da Oliver var blevet nomineret til, at bunde en øl! Det er en eller anden leg som foregår på Facebook, hvor man nominere hinanden til at drikke en øl. Jeg synes nu det er meget skægt :-) Så sker der, da endeligt et eller andet på facebook!!! Men kl. 2.30 i nat (eller noget i den stil), sad Oliver foran sit webcam og drak øl. Jeg ville bare gerne se på, men han fik mig overtalt til at være med i videoen. Jeg sidder bare nede i hjørnet og ligner en tosse.. Haha.. Men sådan er det ;-) Han drak øllen, og han gjorde det godt - det må jeg sige ;-)! 

Men jeg vil smutte nu! 
I må have en rigtig dejlig søndag aften!

- Anna Emely





Lige lidt billeder fra mit fødselsdagslook i går ;-) Man kan ikke rigtigt se, hvad jeg har på.. Men det er en sort kjole, og så en halskæde fra Amust :-) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar