tirsdag den 18. marts 2014

JC In-Love flats


Hej allesammen!

Som mange af jer ved, så elsker jeg Jeffrey Campbell. Skoene er tit meget anderledes, hvilket jeg synes er mega fedt :-) Her for noget tid siden så jeg nogle mega fede "flats" i Roskilde, og jeg stoppede bare op og sukkede.. Jeg faldt pladask for dem :-) Men da jeg ikke pt. har 800,00 kr. til et par sko må jeg bare skubbe den tanke fra mig.. Men det er lettere sagt end gjort :-) Men så en dag, da jeg var på Instagram, havde Bianco lagt et billede ind af et par super fede sko! Og det er virkeligt et godt alternativ til Jeffreys! Uhhhhh.. Det er så fristende, men jeg må holde lidt igen.. Jeg har jo ikke plads til flere sko.. Og har jeg brug for dem?... Hmm... Ja, det tror jeg vidst nok lige jeg har ;-)!!!

Men tag et kig!


- Anna Emely







Disse lækre Jeffrey Campbells kan fås lige HER 




Skoene fra Bianco.. Det er da et meget godt alternativ ikke? Og så koster de "kun" 449,00 kr., hvorimod de andre koster 799,99 kr. :-) Og de kan købes HER







Ingen kommentarer:

Send en kommentar