torsdag den 3. april 2014

Christopher koncert

Hej allesammen.

Så kom dagen endeligt igår, hvor Kirstine og jeg var til koncert på Elværket. Vi var nede og høre Christopher - og lad mig sige det sådan, vi var klart over gennemsnitsalderen - for søren de 13-17 årige er vilde!. Haha! Men hva faen, det var satme en god koncert, og vi havde det sjovt :-) 
Jeg har faktisk aldrig ikke brudt mig sådan vildt meget om Christopher, hvis jeg skal være helt ærlig. Da hans første album kom han ud, hørte jeg det slet ikke - det interesserede mig på ingen måde. Derudover så jeg ham også bare lidt som Medinas kæreste - og ikke andet. Men så kom han ud med sangen Told You So, som jeg egentligt i starten heller ikke kunne lide, da jeg synes det virkede som en "wannabe" Justin Timberlake sang. Men jo mere jeg hørte den, jo mere vild med den blev jeg :-D Kirstine og jeg besluttede os for, at købe koncertbilletter - for det kunne da være skægt. Så udkom hans andet album - og jeg må nok indrømme, at jeg synes det er MEGA fedt :-) Men jeg vil også indrømme, at jeg føler mig gammel.... Jeg er 21 år, og lytter til Christopher - og vil gerne til hans koncerter.. Men det er nok fordi man er vant til, at se hans yngre fans ;-) 
Men koncerten var i hvert fald rigtig fed! Vi var ved Elværket lidt før dørene åbnede, og der var bare lang kø! Nogle havde siddet klar 8 timer før dørene åbnede!!!! Helt vildt. Så er man satme en vild fan :-D! Trods den lange kø af skrigende teenagepiger foran, fik vi faktisk en OK plads. Han spillede en blanding af nye og gamle sange - hvilket var super fedt! Efter koncerten kom han ud og gav autografer.. Og vi havde en fest med, at stå og kigge på alle de piger som bare ville dø for 5 sek. med Christopher. 

Jeg har jo en uendelig mængde af billeder og videoer, men jeg vil ikke kede jer. Så jeg har prøvet, at vælge nogle af de bedste. Pt. gider blogger ikke samarbejde med mig, så jeg kan ikke lægge videoer ind. Men der kommer nok nogle ind på min instagram profil - annaemely29. Så hvis man bare rigtigt gerne vil se nogle videoer, så gå derind :-P 

God torsdag!! (Og undskyld for mit kæmpe lange indlæg)!







































Ingen kommentarer:

Send en kommentar