onsdag den 16. april 2014

Påske

Hej allesammen!

Og god påske :-)! Jeg har fået et rigtigt fint gækkebrev - men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvem det er fra :-( ØV! Så jeg skylder nok et påskeæg! 
Men, det er jo noget tid siden, at jeg sidst har blogget.. Og der er sket en del :-) Min far blev opereret igen igår, 3. operation i år.. Pyha.. Men heldigvis gik alt rigtigt godt! Så det er bare dejligt :-)

Jeg har pt. ikke så meget på hjertet - men skal nok sørge for, at opdatere bloggen lidt oftere!
I må allesammen have en rigtig dejlig påske!


- Anna Emely



Det flotte gækkebrev jeg modtog med posten! Gad vide hvem det er fra?? Må nok af med et STORT påskeæg :-)


Min søde far, billedet er taget i dag d. 16/4-14. Han er ved godt humør - og det er bare skønt!! Han har altså ikke den der dimmer på hovedet fordi, at han har slået det! Men det er en hjemmelavet "natbrille"! Haha :-D Kreativ, det er han. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar