torsdag den 29. maj 2014

elf review

Hej allesammen!

For noget tid siden købte jeg nogle produkter fra e.l.f - og jeg lovede, at komme med en lille anmeldelse, så værsgo :-) 


- Anna Emely

Jeg havde SÅ store forventninger til denne lip exfoliator, da jeg simpelthen synes det lød alt for godt, til at være sandt! Men jeg må indrømme, at den er virkeligt god :-) Den fjerner alt det tørre/døde hud på læberne, og gør dem super bløde! Og det er 100 gange pænere når jeg har læbestift på nu - den sætter sig ikke i klatter som før :-) Den kan helt klart anbefales! 

En rigtig dejlig lip balm - og er super, at bruge lige efter Lip Exfoliator! Den blødgør læberne rigtig godt, og så har den bare en rigtig fin lille størrelse, så den lige kan være i pungen :-D

Uhh Eyelid primer.. Altså jeg går med øjenskygge stort set hver dag, og derfor tænkte jeg, at jeg bare måtte prøve den her! Den fungerer faktisk rigtigt godt, og øjenskyggen bliver hvor den skal :-) 

Blush, blush, blush! Jeg elsker blush :-) Og så synes jeg bare den her er rigtig fin i farven - rigtig god her til sommer! Herudover giver den meget farve, hvilket jo også er et plus :-D Kan helt klart også anbefales! Jeg skal selv ned, og have de andre farver også!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar