søndag den 25. maj 2014

Exotic party

Hej allesammen!
Så var det i går, at mine veninder fra SmartGuy og jeg holdte en Exotic fest! Det var mega hyggeligt, og mega dejligt, at se dem allesammen igen :-)! Vi fik drukket nogle drinks, trods blender gik i stykker. Jeg vil egentligt ikke sige så meget, for jeg har en masse billeder ;-) Og ja, de taler vidst nok for sig selv! Hæhæ! Jeg har skrevet en lille kommentar under billeder. 

God søndag!

- Anna Emely


Og der blev pyntet op :-P


Smukke Cille :-)

Total mega dårlig sugerørsbrille ;-D 

Hockey <3

Intet bedre end en spand hockey ;-) 

Smukke smukke Bella <3

Endnu et fint billede ;-) 
Smukke Krumme <3




Feeeest ;-D

Ja-hatten!!!!
Hula Cille ;-) 

Bella med brille.. Yndigt :-D

Og der blev lavet Strawberry Daq.. På en lidt alternativ måde! 

Sexy ;-D haha

Noget meget sjovt?

Fjollerier! 

Et gruppebillede. Elsker det fordi vi allesammen ser SÅ godt ud ;-)

Wup Wup!

Den berømte Ja-hat igen igen!

SMUKT :-D

;-)


Fjoller i køkkenet..... 

Efter vores første smagsprøve på Oreo Dream... Vi ser ikke just begejstret ud?? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar