mandag den 19. maj 2014

Instagram update

Hej allesammen!

Hold nu op, hvor har jeg bare været dårlig til at opdatere bloggen! Jeg ved simpelthen ikke, hvad der sker :-) Jeg elske at blogge, og jeg synes det er super hyggeligt. Men har bare ikke haft overskud til det. Desværre. 
Og det er SÅ irriterende, da jeg har så mange ting jeg gerne vil dele med jer! Så jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal gøre det - eller hvor jeg skal starte! Jeg kunne jo godt skrive en hel roman om, hvad der er sket i mit liv og hvad jeg har oplevet. Men det ville måske være ret kedeligt, tænker jeg? Men da jeg er en flittig bruger på Instagram, vil jeg lægge billeder op på bloggen derfra. Jeg ved godt, at det lyder mærkeligt - men håber det giver mening :-) Under billederne vil jeg knytte en "lille" kommentar :-)

Håber i allesammen har det rigtigt godt! 

- Anna Emely


Som i kan se er de fleste af de her billede, udendørsbilleder. Der var jo lige en periode, hvor vejret bare var super lækkert - så det skulle da selvfølgeligt også nydes! På et af billederne står jeg med min cykel - vi har fundet ud af, at det vi kan cykle med Bebe i cykelkurven. Ret sjovt! Herudover har jeg købt mig nogle nye lækre sko! UPS! Og så er der også et mega lækkert billeder af min mor, fra hendes unge dage ;-) Sikke en snack hun er!

Her er der lidt billeder fra Sofies konfirmation. Sofie er Olivers lillesøster. Det var en super hyggelig dag, med godt selskab og lækker mad. Ellers er der billeder af mig med min nye læbestift fra CoolCos. Jeg har aldrig prøvet det mærke før, men jeg må indrømme at det er en ret lækker læbestift! Kan helt klart anbefales. Så er der billeder/videoer fra Justin Timberlake koncert i Parken! Jeg var derinde med mine to veninder, Kirstine og Sille. Det var så overdrevet fedt, også selvom vi sad så langt væk fra scenen! Vi har total god udsigt udover det hele - hvilket var ret fedt, da hans scene kørte ind til midten. Så vi fik altså det hele med ;-) Det var min første "store" koncert - og det var så fedt :-)! Han gjorde det satme godt! 

Her er der to dejlige billeder fra kanalrundfart i KBH. Jeg havde aldrig været på kanalrundfart før, og det var da bare super hyggeligt altså :-) Ellers er der et lille fjolle billede af mig og min søde kæreste - blev taget mens han lavede synopse. Nu er han snart færdig på HF - glæder mig til, at se ham få hue på <3 Ellers er der en lækker jordbærtærte jeg har lavet! MUMS! Cremen var lidt utraditionel - med mascarpone, græsk yoghurt, flormelis og korn fra en vaniljestang. Det var super lækkert! Så er der et billede af mig i løbetøj - jeg er begyndt at løbe! Eller jeg prøver, da på det! Haha.
Og så til sidst har vi også nogle billeder/videoer fra Fredagsrock i Tivoli. Jeg var inde, at høre L.O.C - og det var super fedt. Jeg er stor L.O.C fan, og selvom jeg stadig ikke er blevet helt overbevist om, at hans nye album skulle være the shit, var det en super fed oplevelse! Han skulle jo aldrig, hvad angår sceneshow mm. Det var super cool. Og ham bliver jeg nok aldrig træt af ;-) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar