søndag den 1. juni 2014

Mini ferie

Hej allesammen!

Så har jeg lige haft mig en lille "mini ferie" fra onsdag-søndag, som så mange andre. Det har været læks :-) I torsdags kom min far hjem lidt, og spiste aftensmad og hyggede med min mor, Oliver og jeg. Det var smadder hyggeligt! I fredags var jeg til aftensalg. Oliver og jeg startede med, at gå en tur op og ned ad gaden - Og efterfølgende mødtes vi med 2 vennepar, og spiste på Vivaldi - Det skal lige siges, at Niclas også var med. Man må jo ikke glemme nogen :-D 
Lørdag stod den på pasning af Olivers søskende, det var også rigtigt hyggeligt :-) Så jeg har haft nogle rigtigt dejlige dage i denne uge! Nu vil jeg prøve, at få lidt styr på Olivers engelsk noter - for han skal snart til eksamen! uhh ... 


Men i må have en rigtig dejlig aften!

- Anna Emely












Ingen kommentarer:

Send en kommentar