torsdag den 10. juli 2014

En flænge i himlen - filmen!

Godaften allesammen!

Lige et sent indlæg! Jeg har været inde, at se "En flænge i himlen" sammen med min søde kæreste og min kære moder. Som mange af jer nok ved har jeg lige læst bogen, hvilket også gjorde mine forventninger til filmen mega høje! Jeg er ikke så meget til, at sidde og tude i offentlighed - men jeg må indrømme, at tårerne trillede ned ad mine kinder. Så hvis i skal se den, så husk Kleenex!!!! :-) Det er virkeligt en rørende, smuk, sød, sjov, god og ikke mindst utroligt sørgelig film! Jeg vil sige, at den levede op til mine forventninger, og den holdte sig meget til bogen - hvilket er et kæmpe plus! 

Jeg vil varmt anbefale filmen - og bogen også! Men der går nok lige nogle dage, før jeg er kommet mig helt over den :-D Hehe. Tror bare den her rammer så hårdt da "temaet" er sygdom - og det er ikke en ulykke, eller ulykkelig kærlighed osv. osv. som man ofte ser i tudefilm. SE DEN - LÆS DEN!


I må have en herre god aften!

- Anna Emely





Ingen kommentarer:

Send en kommentar