torsdag den 3. juli 2014

Fifty Shades Of Grey

Hey allesammen!

Da jeg var på ferie læste jeg 2 ud af 3 bøger fra Fifty Shades trilogien - og var ret så sur over, at jeg ikke også havde taget den 3. bog med! På en uges ferie plejer jeg, at læse ca. 2 bøger - så derfor havde jeg også kun taget 2 af bøgerne med til Mallorca.. Hvilket jeg fortrød meget, da jeg fik læst begge to på et splitsekund! Men nu har jeg altså læst dem allesammen - og hold nu op, hvor er jeg overrasket! Jeg kender mange, som har læst bøgerne, og jeg har generelt hørt meget godt om dem! Men de har aldrig tiltalt mig når folk snakkede om dem. Men jeg tænkte, at jeg måtte give det en chance :-) Jeg vil klart anbefale dem, hvis ikke man har læst dem. De er SÅ gode! Og de er altså ikke bare gode fordi de er erotiske (OLIVER!! :-D), men også fordi selve historien om Anastasia Steele og Christian Grey er helt vildt fangende! Jeg glæder mig SÅ meget til, at filmen kommer ud i februar næste år! Plus det kunne tyde lidt på, at der kommer en 4. bog - eller måske en helt ny trilogi bare fra Christians synsvinkel - fedt fedt fedt! 

Men i hvert fald, hvis i mangler lidt læsestof til sommerferien - så kast jer ud i Fifty Shades Of Grey! 


- Anna Emely


Ingen kommentarer:

Send en kommentar