torsdag den 31. juli 2014

KBH kærlighed


Som mange af jer nok ved, har jeg tilbragt nogle dage i KBH. Min søster og hendes mand var så søde, at lade mig låne deres lejlighed mens de er på ferie! Oliver var derinde to dage, og ellers har jeg hygget med en gammel veninde. Nanna og jeg var i byen i lørdags, og i biografen i går. Super hyggeligt :-) I mandags var jeg ude, at shoppe lidt.. Jeg kunne ikke lade være :-)! UPS. Så i skal da ikke gå glip af de lækre ting jeg fandt mig :-) .



- Anna Emely




Lækre sko fra Bianco! De er så læks! 

Sort blonde top fra H&M!

Sød "fluffy" cardigan fra H&M! Lidt for varm til, at bruge pt. Meeen, det bliver vel koldere :-)

Kjole fra New Yorker. Der er en masse små detaljer på, som ikke kan ses her. Men jeg er meget glad for den, så dejlig i det varme vejr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar