mandag den 5. januar 2015

3 måneder

Hej allesammen!


Så er det mandag, og hverdagen er startet for mange! Jeg har heldigvis lige lidt tid endnu :-)!



I dag er det 3 måneder siden, at jeg mistede min kære far. Jeg kan slet ikke forstå, at tiden er gået SÅ stærkt! Jeg føler det var lige forleden.. Dog skal det også siges, at jeg selv føler at jeg er nået dertil i hele den her proces, at jeg både kan mindes ham med tårer og smil. Jeg har selvfølgeligt pint mig selv lidt i dag ved, at se på gamle beskeder fra ham, billeder osv. Men selvom jeg bliver lidt trist får jeg stadig et smil på læben. Jeg har haft utallige diskutioner med min far om alt muligt åndssvagt, og vi har været uenige i rigtigt mange ting - men det sidste halvandet år kom vi lidt tættere på hinanden da jeg stort set var sammen med ham hver dag. Derfor synes jeg da også, at jeg vil mindes ham i dag ved at høre en sang som han lærte mig for mange år siden! Når jeg hører den tænker jeg med det samme på ham, og jeg kan simpelthen ikke lade være med at grine! Jeg håber han kan kigge ned på mig, og grine ad mig - for jeg sidder lige nu og skråler med i sofaen :-D



Hvis i ikke kender den så hør den - og hvis i kender den så hør den alligevel! Hæhæ.




Hav en rigtig dejlig mandag aften!


- Anna Emely


Ingen kommentarer:

Send en kommentar