fredag den 9. januar 2015

Grand Cru




Hej alle!

De sidste par dage har jeg bare brugt på prøveforberedelse.. Skal nemlig op i "Virksomheden internt" på onsdag - det skal bare overstås! Lige nu sidder jeg og venter på, at min karakter for min tværfaglige semesterprøve bliver offentliggjort, vi har bare ventet SÅ længe nu! ØV!
MEN så er det jo godt, at man kan bruge ventetiden på god musik - nemlig L.O.Cs nye Grand Cru EP. Som mange nok ved er jeg kæmpe L.O.C fan, og har været det i rigtigt mange år! Jeg kan tydeligt huske, at jeg sad og "sang" med på sangene - og jeg havde ikke den fjerneste idé om hvad de egentligt handlede om ;-) Men så er det jo godt, at man er blevet ældre og er bestemt ikke blevet mindre fan gennem årene. Jeg har været så heldig, at min dejlige kæreste har sagt ja til at tage med ind og se Grand Gru live d. 6/3 (Hvilket også er vores årsdag). Så vi skal bare hygge max med god mad, god musik og gode drinks/øller bagefter. Juhuuu! Jeg glæder mig så meget :-) Også selvom jeg stadig har en lidt blandet følelse ang. hans nye EP. På den ene side synes jeg, at det er total fedt - og ikke noget jeg pt. har hørt før. Men på anden side synes jeg også bare, at det er totalt anerledes på den mærkelige måde! Men igen, jeg synes også Sakrilegium var speciel til at starte med - og nu synes jeg den er herre fed!
Men nok om det - jeg tror bare jeg ville fortælle jer, at jeg glæder mig som et lille barn til at se ham igen :-)! 

Nu vil jeg lave mig bevæge mig ud i det stormende vejr! Argh.. 


I må have en rigtig dejlig weekend!




- Anna Emely









Ingen kommentarer:

Send en kommentar