søndag den 4. januar 2015

Ny MacBook Pro!

Hej Alle! 

Lige en lille kort opdatering - og en sen en også :-)! 

Idag er det sidste dag med hvidt brød og usundt mad og drikke! Argh! I morgen begynder virkeligheden med kostplan og træning! Jeg glæder mig virkeligt meget til at komme i gang men det bliver også hårdt! Men som jeg altid har fået at vide: "Du kan - du vil - du gør det!" 

Ellers vil jeg da også lige blærer mig med, at jeg har købt en ny computer! En ny MacBook Pro med retina skærm. Jeg er SÅ sindssygt glad for den - og fortryder bestemt ikke at jeg har købt den :-)! Der er ikke noget bedre end at skrive på en ny computer - tasterne er helt hårde :D hæhæ. 


Men ønsk mig held og lykke med opstart af mit sunde liv i morgen - og så må i sove godt!  



- Anna Emely 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar